Možnosti dopravy a platby
Způsoby platby: dobírka, platba předem převodem, online platba kartou, okamžitý bankovní převod online, odložená platba
Dopravce / Výše objednávky | 0 - 1999,- Kč | nad 2000,- Kč | Dobírka do 5000,- Kč | Dobírka nad 5000,- Kč |
Česká pošta, Balík do Balíkovny | 59,- Kč | 0,- Kč | 39,- Kč | 0,- Kč |
Česká pošta, Balík na poštu | 89,- Kč | 0,- Kč | 39,- Kč | 0,- Kč |
Česká pošta, Balík do ruky | 99,- Kč | 0,- Kč | 39,- Kč | 0,- Kč |
PPL Parcel Smart CZ | 59,- Kč | 0,- Kč | 39,- Kč | 0,- Kč |
PPL Parcel | 99,- Kč | 0,- Kč | 39,- Kč | 0,- Kč |
Od 2000,- Kč je poštovné zdarma a od 5000,- Kč je i dobírka zdarma.
Po odeslání objednávky obdržíte během několika minut e-mailem potvrzení objednávky, kde najdete další potřebné údaje pro platbu. Pokud Vám potvrzení objednávky nepřijde do 5 minut, odeslání objednávky selhalo a objednávka nebyla uskutečněna. V tom případě nás informujte na e-mail uvedený v kontaktech.
Všechny uvedené ceny jsou konečné včetně DPH. Do jiných zemí než do České republiky nezasíláme.
PŘI TEPLOTÁCH NAD 25°C ZVAŽTE ODLOŽENÍ ZÁSILKY. JE VELKÁ PRAVDĚPODOBNOST ROZTAVENÍ ČOKOLÁDY CESTOU A REKLAMACI Z TOHOTO DŮVODU NEUZNÁME.
Zboží označené "skladem" je odesláno v den obdržení objednávky za předpokladu, že byla objednávka odeslána nejpozději v 10:00 a bylo zvoleno doručení na dobírku některým z balíků České pošty. U dalších dopravců musíme objednat odvoz balíků a tito dopravci si balíky vyzvednou obvykle následující den po objednání přepravy, někdy také po dvou dnech od objednání dopravy. Při platbě převodem odesíláme zboží nebo objednáváme dopravu až po připsání částky na účet. Číslo účtu je 2700143044/2010, Fio banka, a.s.
Česká pošta - Balík Do balíkovny - vyzvednutí balíku v síti poštovních Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Cenově nejdostupnější alternativa dodání zboží z e-shopu. Jedná se o rychlé a jednoduché vyzvednutí balíku na specializovaných přepážkách Balíkovna. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Pro vyzvednutí stačí pouze sdělit jméno a kód zásilky, který zákazník obdrží v zaslaném avízu. Vždy je možné platit kartou. Seznam balíkoven najdete zde.
Česká pošta - Balík Na poštu - doručení balíku na vybranou poštu. Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na Vámi vybrané poště v čase, který se Vám nejvíce hodí. Česká pošta Vás informuje prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a zároveň ve chvíli uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.
Česká pošta - Balík Do Ruky - doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu a to již následující pracovní den po podání. Česká pošta Vás informuje prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na Vaší ukládací poště. Zároveň můžete využít webovou aplikaci "Změna doručení Online" a změnit si termín a čas doručení.
PPL Parcel Smart CZ - doručení do výdejního místa PPL. Pokud si vyberete způsob doručení do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu, tak se můžete rozhodnout pro některé z více než 2800 výdejních míst. V Parcelshopu si zásilku vyzvedněte do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu. V Parcelboxu si zásilku vyzvedněte do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.
Balík PPL Parcel CZ Private - po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně následující den od pondělí do soboty od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.
MOMENTÁLNĚ NEDOSTUPNÉ Balík GLS e-Balík - doručování zásilek firmou General Logistics Systems Czech Republic s.r.o. (GLS) po celé České republice na zvolenou dodací adresu. Pohyb zásilky můžete sledovat po zadání čísla balíku na stránkách http://www.gls-czech.com. GLS vám oznámí tříhodinový interval pro doručení zásilky včetně tel. čísla na příslušného řidiče. Před dodáním zásilky Vás řidič telefonicky kontaktuje. V případě neúspěšného doručení obdrží příjemce e-mail s odkazem na webovou aplikaci, ve které si může vybrat, jakým způsobem má proběhnout opakované doručení.
MOMENTÁLNĚ NEDOSTUPNÉ Balík DPD Private - pokud vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den. O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží a kolik adres ho od vás dělí. Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8:00-10:00), večer (18:00-21:00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo poslat kurýrovi zprávu.
Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
Platba bankovním převodem
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
Odložená platba
Platební brána ComGate poskytuje možnost odložené platby. Nakupujte hned, plaťte později. Bez poplatků. Platební metoda Odložená platba umožňuje odložit si úhradu nákupu a následně buď uhradit, nebo rozložit platbu do splátek. Odložení platby je bezúročné. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
Kontakty:
ComGate Payments, a.s. Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové E-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel: +420 228 224 267, web: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana